به گزارش
روابطعمومی شرکت آب و فاضلاب اهواز، نخستین نشست ارزیابی عملکرد وصول مطالبات دیماه
حوزه معاونت خدمات مشترکین و درآمد با حضور نامیر سرپرست این معاونت، مدیران مناطق
و مسئولان فرآیندهای ستاد مشترکین در سالن اجتماعات معاونت برگزار شد.
این جلسات
که بهصورت منظم در ابتدای هر ماه با هدف برنامهریزی و هدفگذاری و در پایان هر ماه
با رویکرد بررسی و ارزیابی میزان تحقق اهداف برگزار میشود، با هدف ارتقای بهرهوری،
افزایش اثربخشی فعالیتها و بهبود روند ارائه خدمات به مشترکین تشکیل میشود.
در ادامه
این نشست، مدیران مناطق ضمن ارائه گزارش عملکرد خود، به بررسی چالشها و ارائه راهکارهای
بهبود فرآیندهای مرتبط با خدمات مشترکین پرداخته و درباره شیوههای ارتقای وصول مطالبات
به بحث و تبادل نظر پرداختند.
همچنین
در این جلسه، شناسایی نقاط قوت و ضعف، بهبود روند اجرای اهداف سازمانی و ارتقای سطح
دانش و مهارتهای کارکنان از طریق آموزشهای ضمن خدمت، از جمله اهداف برگزاری این نشستها
عنوان شد. بر همین اساس، مقرر گردید ارتقای سطح خدماترسانی به مشترکین بهعنوان یکی
از اولویتهای اصلی معاونت خدمات مشترکین و درآمد در دستور کار قرار گیرد.