به گزارش
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اهواز، این بازدید با حضور رنجی دبیر کمیته راهبردی و
محسن حاجیپور عضو کمیته راهبری انجام شد.
در جریان
این برنامه، علاوه بر مرکز استان، از مرکز ارتباط با مشتریان سبزوار و نیشابور نیز
بازدید بهعمل آمد.
در ادامه،
نشستی با حضور ریاضی مدیرعامل و جمعی از مدیران برگزار شد که در آن، مهمترین مسائل
و چالشها در حوزههای منابع انسانی و نرمافزاری مراکز ارتباط با مشتریان مورد بحث
و بررسی قرار گرفت.
رنجی دبیر
کمیته راهبری در این نشست اظهار داشت: «کمیته راهبردی با هدف پیشبرد برنامهها و ارتقای
عملکرد مراکز ارتباط با مشتریان، در راستای افزایش رضایت شهروندان، در کنار مراکز استانها
قرار دارد و از آنها حمایت میکند.
محسن حاجیپور
دبیر منابع انسانی کمیته راهبری مراکز ارتباط با مشتریان آبفای کشور با تأکید بر جایگاه
سرمایه انسانی گفت: نقش آموزش هدفمند و توسعه منابع انسانی در پیشبرد اهداف مراکز ارتباط
با مشتریان بسیار حائز اهمیت است و بدون توانمندسازی نیروی انسانی، دستیابی به رضایت
پایدار شهروندان امکانپذیر نخواهد بود.
گفتنی
است، حاجیپور مدیر مرکز ارتباط با مشتریان اهواز، عضو کمیته راهبری و دبیر کمیته منابع
انسانی مراکز ارتباط با مشتریان شرکت آبفا کشور است.