به
گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اهواز، در ابتدای این نشست رؤسای محترم مراکز بهداشت
شرق و غرب اهواز و مدیر گروه بهداشت محیط مرکز بهداشت استان خوزستان، مطالبی در خصوص
زمینههای بهبود خدماترسانی در حوزه آب و فاضلاب ارائه کردند.
در ادامه،
بر اهمیت اتخاذ تمهیدات لازم برای تضمین بهداشت آب آشامیدنی، تسریع در رسیدگی به مشکلات
مردمی و تقویت پاسخگویی مؤثر به شهروندان از طریق نرم افزار CRM تأکید شد. همچنین از پیگیریها و تلاشهای مستمر مسئولان و کارکنان شرکت
آب و فاضلاب اهواز در رفع موارد اعلامشده از سوی مراکز بهداشت و بهبود مستمر تأسیسات
آبرسانی تقدیر بهعمل آمد.
در بخش
پایانی نشست، معاونان و مدیران بهرهبرداری، توسعه آب و فاضلاب، خدمات مشترکین و مرکز
پایش، گزارش عملکرد ششماهه نخست سال ۱۴۰۴ را تشریح کردند.
در این
گزارش، به مجموعهای از اقدامات انجامشده در زمینه بهبود و ارتقای تأسیسات آبرسانی
از جمله بهروزرسانی سامانههای گندزدایی، لایروبی حوضهای تهنشینی، پیشرفت فیزیکی
پروژههای توسعه کمی و کیفی تاسیسات شهری و روستایی، و نصب سامانههای آنلاین کلرسنجی
اشاره شد.