معاونت منابع انسانی -کیفیت- شرح وظایف
دفتر بهبود بهره وری و تحقیقات
عناوین وظائف و مسئوليتها :
- ارتباط با مراکز تحقیقاتی و علمی مربوط جهت تبادل اطلاعات و استفاده از نتایج تحقیقات در عملیات شرکت
- ترویج، توسعه و تبلیغ فضای تبادل دانش، تحقیقات و کاربرد آن
- اجرای نظام پیشنهادها و نهادینه نمودن آن
- ارزیابی و بررسی پیشنهادات ارائه شده و انتخاب پیشنهادات عملی و کاربردی بمنظور اجرای آزمایشی و نهائی نمودن سیستم بهره وری مناسب بمنظور استفاده در صنعت آب و فاضلاب
- برقراری سیستم بهبود در زمینه بهره برداری صحیح از تاسیسات و نیروی انسانی شرکت بمنظور افزایش ظرفیت و توان کاری و حذف زمان های بیهوده
- انجام مطالعات لازم در زمینه اتوماتیک نمودن کارها (اتوماسیون ) بمنظور بهره وری مناسب در کارها و کاهش مصرف انرژی و سایر مواردیکه در این زمینه موثر می باشند
- ارتباط وهمکاری مستمر با مرکز تحقیقات و خودکفائی صنعتی شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور وشرکت فعال در برنامه های تحقیقاتی که این دفتر ارائه می نماید
- نظارت بر اجرای پروژه های تحقیقاتی ارائه شده از سوی مرکز تحقیقات و خودکفائی صنعتی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور
- کنترل فعالیت های انجام شده در سطح شرکت به گونه ای که بتوان تشخیص داد که کارهای انجام شده در زمینه های مختلف با استانداردهای موجود مطابقت دارد یا خیر ؟
نظارت و کنترل در نگهداری استانداردهای جمع آوری شده در زمینه های مختلف با نظر مقام مافوق
- عملکرد دفتر بهبود بهره وري وتحقيقات :
۱- اجراي پروژه هاي تحقيقاتي
۲- حمايت از ابداعات واختراعات
۳- حمايت از پايان نامه هاي تحصيلات تكميلي
۴- چاپ كتاب تاليف همكار
۵- برگزاري سمينار وكارگاه آموزشي
۶- انجام بازديد هاي علمي درجهت تقويت وغناي پروژه هاي تحقيقاتي دردست اجرا
۷- استقرار نظام پيشنهادات وعملياتي نمودن آن در سطح شركت وبرگزاري جلسات منظم بررسي پيشنهادات و ايده ها.
۸- تهيه وطراحي و تدوين دستورالعملهاي سيستمهاي مديريت كيفيت iso ۱۴۰۰۰-۹۰۰۱ و ۱۸۰۰۰
۹- پيگيري منظم وارزيابي مناطق وستاد درراستاي طرح تكريم ارباب رجوع .